piątek, 12 września 2014

Nowa współraca z Lapekspert.pl - serwisem komputerowym z Olsztyna

Witam serdecznie, jest mi niezmiernie miło poinformować, że piszą tego bloga współpracą zainteresowało się kilka osób. Jedną z nich jest między innymi serwis komputerów i laptopów w Olsztynie. Zastanawiacie się Państwo na czym będzie polegała nasza współpraca? Głównym założeniem jest wymiana doświadczeń, zarówno ja jak i właściciel Lapekspert.pl w Olsztynie, żyjemy nowinkami komputerowymi, dlatego mamy nadzieję, że przyniesie to wiele pozytywnych skutków.
Krótko przedstawię ogólny profil działalności serwisu:

Naprawa komputerów
Usterki związane z zawieszaniem się sprzętu, resetowaniem się sprzętu, brakiem reakcji na przycisk włączający komputer, brak obrazu na monitorze, pojawienie się "blue screan".


Naprawa laptopów
Usterki związane z naprawą płyt głównych, układu chłodzenia komputera, zalanie sprzętu, wymiana matrycy, naprawy związane z obudową.

Pogotowie komputerowe
Pogotowie komputerowe w Olsztynie czynne 24h na dobę z dojazdem do klienta, jest to pierwsza taka usługa na terenie miasta Olsztyn.

Odzyskiwanie danych
Serwis prowadzi profesjonalne odzyskiwanie danych z dysków twardych, pendrive. Pracownicy dysponują profesjonalnym sprzętem, co daje 99% sukcesu przy usuniętych danych.

Jak już zaznaczałem wcześniej, serwis znajduje się w Olsztynie, jednak profil działalności rozszerza o całe województwo Warmińsko-Mazurskie, więc jeżeli mieszkacie na terenie Olsztyna, bądź jego okolicach to zapraszam do korzystania z ich usług, istnieje możliwość dojazdu do klienta!

Już w najbliższym poście przedstawię, jak wymienić procesor w naszym komputerze.

1 komentarz:

  1. W sumie u mnie również komputer czasami potrafił odmówić posłuszeństwa więc musiałam wzywać informatyka. Bardzo dobrze mi się współpracowało z informatykiem https://informatyk.warszawa.pl/ który zna się na komputerach i z problemem poradził sobie bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń